پرسش های متداول
سوالات متداول - شیراز استوک
لپتاپهای استوک معمولاً دستگاههای وارداتی از کشورهای اروپایی یا امارات (دبی) هستند که ممکن است بهصورت نو یا با کارکرد بسیار کم (گرید A+ یا اپنباکس) باشند. این دستگاهها پس از تستهای فنی دقیق عرضه میشوند و برخلاف لپتاپهای دستدوم معمولی، اغلب دارای کیفیت بالا و گارانتی هستند. در شیراز استوک، تمامی لپتاپها از نظر سلامت و عملکرد بررسی میشوند.
بله، تمامی لپتاپهای استوک شیراز استوک دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند. گارانتی شامل یک هفته مهلت تست و یک ماه گارانتی سختافزاری (شامل مادربورد، رم، هارد، صفحهکلید، تاچپد، CPU و پورتها) ارائه میشود.
پرداخت بهصورت آنلاین از طریق درگاه امن یا واریز به حساب مجموعه انجام میشود و سفارش شما وارد مرحله ارسال میشود.
زمان تحویل بسته به مقصد متفاوت است. در شیراز، با پیک معمولاً ۱ تا ۲ روز کاری و برای سایر شهرها با پست، تیپاکس یا اتوبوس بین ۲ تا ۵ روز کاری طول میکشد. (اغلب ارسالها با تیپاکس انجام میشود)
بله، امکان تست لپتاپ قبل از خرید برای مشتریان حضوری در دفتر شیراز استوک فراهم است. همچنین جهت اطمینان از تست و سلامت دستگاه، با بخش فروش و پشتیبانی در ارتباط باشید.
بله، شیراز استوک امکان فروش عمده لپتاپهای استوک را با قیمتهای رقابتی و حتی پایینتر از بازار دبی و شارجه ارائه میدهد. برای اطلاع از شرایط همکاری و قیمتهای عمده، با تیم فروش اطلاعات بهروز را دریافت کنید.
اکثر لپتاپهای استوک شیراز استوک امکان ارتقا رم، هارد (به SSD یا HDD با ظرفیت بالاتر) و در برخی موارد کارت گرافیک را دارند. برای اطلاعات دقیقتر با بخش پشتیبان فنی در ارتباط باشید.
پس از ثبت سفارش، کد رهگیری از طریق پیامک ارسال میشود. میتوانید با وارد کردن این کد در سایت پست یا تیپاکس، یا چک کردن پنل کاربری در سایت وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید. همچنین، تیم پشتیبانی شیراز استوک بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است.
تمامی لپتاپها و کالاهای استوک شیراز استوک از برندهای معتبر (مانند HP، Dell، Lenovo، Asus) و مستقیماً از دبی یا بازارهای اروپایی وارد میشوند. این محصولات پس از تستهای دقیق فنی و ظاهری با گرید A+ عرضه میشوند تا کیفیت و اصالت آنها تضمین شود.